Bestfriend, no matter what

2013-04-23 @ 20:53:56
Hello! Hoppas ni mår bra, det gör i alla fall jag! Var ju och såg Justin Bieber igår vilket var sååå värt. Hade grymma platser, dock var vi inte på de platserna vi egentligen skulle ha, precis vid scenen och stämningen va på topp! Fattar verkligen inte hur folk kan lägga ner flera tusen på typ en golden circle biljett, fine om det är meet n' greet, men vi betalade liksom 500 kr o hade det hur grymt som helst. Säkert bättre än alla småtjejer nere på golden och stå som svimmade innan konserten ens hade börjat haha!
 
Var dock helt slut idag, krigade upp vid sju för att ha nationella nu på morgonen. När jag kom hem efter skolan runt halv tre, tre så somnade jag direkt och vaknade nyss! Haha helt borta! Nu ska jag till tvättstugan o tjäna lite cash, pengaaknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kränkande eller förolämpande kommentarer godkännes ej. Skriv gärna ditt namn. Tack så mycket!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn här.

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback